balmelek Beril55 ben 11+6 da gittim çıkıntı var ama bakalım erkek mi olacak kız mi dedi sizde çıkıntı dan bahsetti mi
Beril55 balmelek evet çıkıntıyı gösterdi bize %60 erkek dedi gecen hafta gittik kesin erkekti pipisini gördüm dedi😃💙
Tugbain41 Glsm48 ilk hamileliğimde isim için acele ettim çoğunluk kız ismi baktım ama erkek oldu 😀 şimdi aceleci olmak istemiyorum çok cinsiyetten sonra kesin karar vermek istiyorum 😀
Busssy Memmedovaa1 değişir valla bana iki kez emin olarak kız dedi şimdi erkek diyo bişe almak için acele etmeyin ben bi sürü aldım değişim süreci de bitti napacam bilmiyorum
Tugbain41 Glsm48 yaaaa çok sevindim darısı benim başıma inşallah 😀 kan yenileme doğru çıktı o zaman dimi 😀 inşallah benim de doğru çıkar 😀
Glsm48 Tugbain41 kız mı gösteriyor senin de 👼🏻 Senin sonucu da merak ederim ben 🙊 öğrenince haber versen keşke 😁
hifaninnannesi1 https://www.hizliresim.com/1t9mmki benimkini de tahmin eder misiniz çok merak ediyorum 🧿💕🤰