Busssy Valla bana 12. Haftada kıza benziyor dendi 1 ay sonra gittim evet kesin kız dedi. Sonra tekrar 16. Hafta da gittim erkek dedi. Valla hala ben pek emin olamadım ne zaman kesinleşir :/
Fatmakara97 Busssy 12 haftada kız demiş 1 ay sonra 16 haftalık oluyor zaten kız dedi 16 haftalıkta erkek dedi diyorsunuz anlamadım ben pek 😊
yagmur_544 Neslihanneva yani bazen doktorlar bile yanılabiliyor o yüzden kesin olarak demek istemedim çünkü insan ister istemez heveslenebiliyor😊 ama kendi bebeğimin ultrason görüntüsünü anlayabilmek için yüzlerce ultrason fotoğrafı ve cinsiyet baktım o yüzden bana kız bebek ihtimali çok daha yüksek geldi 🥰 sağlıklı olsun da ❤️
pnryrtby95 Aylinbarlass Bende 12 hafta +1 günlükken kontrole gittim doktor kıza benziyor çıkıntı göremiyorum demişti ikili test istedi birde kan değerlerini onun için bugün tekrardan gittim bakmasını istedim baktı bu seferde erkek benzettim dedi 😂 ayaklarını karnına çekmiş göstermedi de hayırlı olsun inşaAllah.
Glsm48 Tugbain41 aaaa ilk kez duydum denedim şimdi kız dedi ☺️ Yarın cinsiyet öğrenmeye gidicem bakalım tutacak mı 👼🏻
Tugbain41 Glsm48 benim Çin takvimine göre de kan yenilenmesine göre de kız diyor, kontrole 14-15 Haziran gibi gidicem Daha çok var 😢😀😀