Kızlar yenı kapandm sayılır kışın hamıleydm evdeydm malum virüsten dolayı sımdıde dogum yaptm ama gıycek bıseym yok guZel yazlıl gomlek vs ıstyorum pek bılmıyorumda şal esarp hangısı daha ıyı bebekle gıdıp alısverıs yapamam oyuzden ıntertten getırtmek ıstyorum guvenılır sıte varmı aldıgınız devamlı genç işi modern seyler