Didemmmmm Momlife1 yay burcu bebeklerimiz olacak inşallah Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
havakcdl-48 Didemmmmm o zaman ben damarın birini bebek le karistiriyorum yada benim minik annesinin kuruntusuna dayanmayip erken hissettiriyor 🤣
Didemmmmm havakcdl-48 dediğim gibi seyirme oluyor muş tam anlamıyla hissetme de 16. Haftadan sonra kişiden kişiye değişiyormuş. Yaşayıp göreceğiz 😉
minikmucizelerimmm elfcaglar1 teşekkürler iyim siz nasılsınız ne kadar oldunuz 🤗 hayırlı olsun buarada 😍
Momlife1 Didemmmmm amin inşallah umarım bir çılgınlık yapıp akrep Burcu olmaz diye dua ediyorum bir eve bir akrep yeter diye düşünüyorum 😂
busraaklnc Nurklc38 aynıyız bugün 197 😄 galiba daha önce bi postta karşılaşmıştık isim tanıdık geldi😄
Nurklc38 busraaklnc ay olabilir canım hahha şu anda 11+6 haftalıgım canım 😂 haftaya ikili taramaya gidicem
ebruzb Hanımlar benim tam 1 ocak görünüyor 🤭 sizce böyle bir şey mümkün mü yani bebekler vaktinde gelmiyor diye düşünüyorum ama 1 ocak olsa keşke gerçektende 😂
Betl ebruzb Benim ilk gebelik 23 Haziran gözüküyordu ultrason kağıdında EED (LMP) bölümünde gerçekten doğru çıktı o gün doğdu 😄
Betl ebruzb İlerleyen zamanlarda sanırım bendede yazmıyor zaten bugün gittim doktor hiç bakmadi ikili tarama için başka ultrason a yonlerdirdi öyle olunca bebisimide göremedim kağıtta vermedi 😔