Didemmmmm havakcdl-48 ben özelde yaptırdım. 1 gün sonra sonuç çıktı doktorum arayıp söyledi sonucu daha elime almadım.
Didemmmmm havakcdl-48 3 lü tarama için konuşmadık 1 ay sonra kontrole gideceğim tam 3 lü tarama haftam oluyor. Bakalım ne diyecek.
havakcdl-48 Didemmmmm ben galiba en çok cinsiyet konusunda çok heyecan yapıyorum. Tüp Bebek le altı yıl sonra ilk mucizem. Bir an önce cinsiyet i öğrenip ona göre eşyalar alıp hayaller kurmak istiyorum bilmiyorum abartiyormuyum ama
Petyynut Didemmmmm bizimki de zıplıyordu hatta eşim bir sorunu mu var dedi doktor güldü bu haftalarda böyle hareket ederler dedi tahmini de geçen hafta yapmıştı ama bu sefer iyice inceledi bacaklarını kapadı bizim de sonraya kaldı ☺️
Didemmmmm havakcdl-48 benim de daha önce 2 kaybım oldu canım. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 bana kız dedi ama tahmin ediyorum 1 ay sonra netleşir dedi. Sağlıklı olsun da Kız erkek farketmez 🙏
havakcdl-48 Didemmmmm orası kesinlikle sağlıklı olsun tabiki fark etmez yıllardır özlemini duydugum bir sey. Ayrım yaptigimdan değil. Hezlr zaman duam rabbim herkesin yavrusunu sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
Burcummmm Merhabalar bizde 8+5 uygulamaya göre son 219 gün 😂😂 günler geçmiyor tahmini doğum 28 Aralık bakalım nasip. Sağlıkla gelsinde canım bebeğim ilk gebeliğim heyecanla bekliyoruz 🙏🏼🧿❣️
Didemmmmm havakcdl-48 Rabbim hepimize Güzel günler nasip etsin. 🙏Bebeklerimizle ilgili sohbetler edelim😉 happy mom arkadaşı olsunlar🙏💕🥰
Asem Komorebi merhaba aynı kaderi yaşamışız bende 25 haftalık erken doğum yapmıştım şimdi yeniden hamileyim 7+2 deyiz Ocak gibi doğum görünüyor ama sezeryan olacağı için erken olabilir o yüzden inşallah sağlıkla aralıkta bebeklerimizi kucağımıza alırız 🙏
havakcdl-48 Didemmmmm aynen günlerimiz birbirine yakın ve. Aralıga çok var bir sürü konu hakkında birbirimize hem moral hemde bilgi paylaşımı yapabiliriz ❤️❤️
havakcdl-48 Didemmmmm bu arada benim tüp bebek olduğu için mi yoksa kendim mi öyle hissediyorum bilmiyorum ama elimi kasigima koyduğum zaman devamlı pıt pıt atmasını hissediyorum sizdede öyle birşey var mı
Didemmmmm havakcdl-48 çevremizde ki insanlarla Konuşamadığımız şeyleri burada paylaşıyoruz ve birbirimizi tanımadan çok güzel arkadaşlıklar kuruyoruz.
Didemmmmm havakcdl-48 ben 2 gün önce yatarken hissettim seyirme gibi pıt pıt attı. Ama hissetmek için daha erken galiba
havakcdl-48 Didemmmmm o zaman ben damarın birini bebek le karistiriyorum yada benim minik annesinin kuruntusuna dayanmayip erken hissettiriyor 🤣