minikmucizelerimmm Zemzem01 insallah biz 12 hafta olduk ama hala doktorum bisey demiyor bu hafta ben sorucam heralde 🤗
Komorebi Benimki de 24 Aralık görünüyor kızlar 🌼 ama ilk doğumum erken oldu 25 haftalık. İnşallah bu sefer sağlıkla vaktinde doğum olur hepimize. Durumu benim gibi olan var mı? Bir de devlete mi gidiyorsunuz özele mi?
Asem Komorebi merhaba aynı kaderi yaşamışız bende 25 haftalık erken doğum yapmıştım şimdi yeniden hamileyim 7+2 deyiz Ocak gibi doğum görünüyor ama sezeryan olacağı için erken olabilir o yüzden inşallah sağlıkla aralıkta bebeklerimizi kucağımıza alırız 🙏