Nurklc38 Didemmmmm bende bakalım aralık 7 gibi gösteriyor sağ salim kucaklarımıza alalım da başka ne isteriz ki 🥰🙏🏻
minikmucizelerimmm İkiz bebelere hamileyim erken doğum olmazsa bende Aralık başı insallah doğum yapacağım 🤗
Zemzem01 minikmucizelerimmm ay maşallah 😊selametle kucağına alırsın inşallah canım . Bizde 2 aylık olduk bizimde aralık 28 dedi doktorumuz
Aayrjen_6373 Bebekler ne kadarlık kızlar ❤️ benim daha 9 haftalık fakat kontrole 11. Haftada gidicem tahmini Aralık bakalım hayırlısı ❤️ Allah’ım bebeklerimizi sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
minikmucizelerimmm Zemzem01 insallah biz 12 hafta olduk ama hala doktorum bisey demiyor bu hafta ben sorucam heralde 🤗