Selinbati Akoalalover niye utaniyorsun ki ayıp bişey mi var ortada sen Bi annesin vee dünya ya Bi can getiriceksin bunda utanılacak ne var tabiki bebeği sıkıyorsun rahat edemiyor ondan öyle oluyor bunda utanılacak bisey yok canım ben hickimseyi umursamıyorum umursamam da
idiloska Akoalalover göbek sizin elinizde değil ki, bebek büyüyor göbek de o nedenle çıkıyor. Eteğin lastik kısmını üste ben de çekiyorum ama çok uzun süre kalamıyorum, daha bol lastiksiz şeyler giymeye çalışıyorum, karnımı sıktıkça nefes alamıyorum.
Dilekcnkn Akoalalover Yok canım utanma ama bol şeyler giyinmeye çalış ben hamile pantalonu giyiniyorum veya uzun elbise bir kez etek giydim aynı senin gibi daraldım yani iyice karnımın üstüne geldi dahada giyinmedim
Mom726272 Akoalalover utanma durumunu garip bulan arkadaşlar var tabiki utanılacak durum değil ama insanın içinden gelen bişey bu benim 2. Gebeliğim bende utanırım mesela ha karnın büyük olunca istesen de saklayamıyosun zaten karnını acıttığını hissediyosan onu giyme canım dikkat et illaki sıkıyosa bebeğe baskı yapar
Gencanne16 Akoalalover canım allah başka utancak sey vermesin senin ve bebeğinin rahatlığı her seyden önemli 🤦🏼♀️
Serra5 Akoalalover mucize taşıyorsunuz karnınızda utanmamalısınız kesinlikte sizi daha rahat hissettirecek kıyafetler tercih edin 💜
2melekannesi_ Akoalalover tayt üstü bol elbise giyebilirsiniz havalar da ısınıyot efil efil olur ya da lastikli pantolonlarda böyle kalın düz şerit şekilde oluyor ya lastikleri öyle olanlar daha rahat olur büzgülü lastikler kadar acıtmaz 🌸
Emel123 Akoalalover kan akışını yavaşlattığından tabiki de bebeğe zararı olur. Belli olmasın istiyorsan dev kıyafetler var hem de moda. Bol bol giyin. Ama lastikle göbek saklama işi çok yanlış