Akoalalover dar şeylerle içeri sokmak yerine bol şeyler giyip belli olmasın diyebilirsin ters mantık olmuş biraz 😅 bende hep bol giydim 1 aydır istesemde kapanmıyor 39+2 deyiz bende saldım artık gerçi benim bol giyinmemin utanmakla alakası yok. Seninde utanmanı gerektiren birşey yok kayınvalidengil seni gelin diye oğluna aldığında torun da istiyodur muhtemelen. Bunun oluşum gelişim ve doğum kısmına hakim olduklarını düşünüyorum 😂