Zeynep_18 Kumru_ ilk haftalarda oluyor öyle ya, bide senin oğlan varmış daha zor valla Allah sabır versin 😬
midekoruyucu Zeynep_18 ya bende de 31de bi uyku hali başladı, ilk haftalardaki gibi oldum iyice yemek yerken uykum geliyor 🙈
Zeynep_18 Cilekkz-22 şuanlık herşey yolunda benim minnoş 2 hafta önce falan makat gelişti öyle devam etseydi mecbur sezaryen olurdum, ama dönmüş şükür normal istiyorum 😊
Cilekkz-22 Zeynep_18 benimde dün kontrolüm vardı doktora sormayı unuttum hangi pozisyonda diye 😭😭😭😭 hazırlıkların bitti mi peki
Zeynep_18 Cilekkz-22 ben önceden hazırladım herşeyi annemin baskısıyla, o erken doğum yapmış abimi o yüzden erkenden hazırlattı çantamı vs. Şimdi hepsi hazır iyikide yapmışım şimdi halim yok. Senin hazır mı? Kaç günde bir gidiyorsun bide
Esra_42gunindi Zeynep_18 ayy canım ben bugünü neden pazar sandığımdan 33+2 demiştim ama cumartesiymiş 🤣🤣 10 temmuz Allah nasip ederse 🥰
Cilekkz-22 Zeynep_18 en iyisi erken hazırlamak canım zaman geçtikçe ağırlaşıyoruz benim çamaşırlarım yıkanacak bebeğin tamam herşeyi çantamız hazırlanacak
Zeynep_18 Cilekkz-22 bence yıka ütüle çıksın aradan haftamız ilerliyor artık😊 bakalım hangimiz önde doğum yapıcaz
Menekseyorulmaz Deletedmom_5 valla ne güzel keşke bende uyuyabilsem 3 te bile yatsam maksimum sekizde kalkıyorum uyuyamiyorum çok rahatsız oluyorum uyurken kalkıyorum o yüzden kıpır kıpır durmuyor 🥰🌺 uyumuyor uyutmuyor benim cocuuumm 🌺🌺😍🤰
Zeynep_18 Menekseyorulmaz benim durumda şöyle aslında hergün 7 de tekmelerle uyanıyorum kalkıp karnımı doyuruyorum sonra hemen sızıp kalıyorum tekrardan benimkide hareketli maşallah😊😊
Deletedmom_5 Menekseyorulmaz benimkide ben uyurken tekme atmıyor yok öyle tekmesiyle uyandıranlar falan duydum ama hiç öyle bisey olmadı tembel benimki 🤗
Cilekkz-22 Zeynep_18 bi benim lohusa pijamam evde giyeceğim pijama takımlarım atlet kilot yıkancak canım bi eksik yok 😄😄😄 kız yarış mı yapalım diyosun sen şimdi 😄😄😄😄 senin kız mı erkek mi