Zeynep_18 33+3 ten selamlar, benim gibi kafasını koyduğu yerde uyuyup kalanlar var mı acaba😁 tek olmadığımı bileyim en azından. Şu son zamanlarda aşırı halsizlik var ve kafamı kaldıramıyorum acayip bi insan oldum 😬😬
Deletedmom_5 Zeynep_18 32. Haftadayım bende yaklaşık 1-2 haftadır öyleyim mesela şuan yeni uyandım ve gece 12 de yatmıştım 😴
Seda-1 Zeynep_18 ben de varım 32+3 haftalığım keşke hep yatsam yemeğimi felan yatarak yiyesim geliyor 😂
Cilekkz-22 Zeynep_18 😄😄😄 bol bol uyusana kız o zaman bebiş olunca yastık yüzü zor görcen zaten 😄😄😄 şimdiden uykudan sıkıl ki sonra bebişle ilgilen bol bol
Menekseyorulmaz Deletedmom_5 valla ne güzel keşke bende uyuyabilsem 3 te bile yatsam maksimum sekizde kalkıyorum uyuyamiyorum çok rahatsız oluyorum uyurken kalkıyorum o yüzden kıpır kıpır durmuyor 🥰🌺 uyumuyor uyutmuyor benim cocuuumm 🌺🌺😍🤰
Deletedmom_5 Zeynep_18 ay hiç bilmiyorum uyandım ama yatsam geri uyurum şuan o kadar fenayım gün içinde de hep yorgun ve bitkin dolaşıyorum her an uyucakmış gibi oluyorum cok fena bi durum annemde normal iki canlısın diyo 🤷🏻♀️😴😁
Zeynep_18 Cilekkz-22 ay biraz açık olacak ama evi bok götürse umrumda olmuyor, kendimi tuhaf hissediyorum😁😁
Cilekkz-22 Zeynep_18 😄😄😄 bişey olmaz doğumdan sonrada yapılır işler şimdi uyumazsan vücut dinlenmez yorgun düşersin 😄😄