Elifdikel Bfduam İlk ölçüm 0.87 ydi bununla tüp bebek yaptırdım yumurtalarım döllenmedi bile daha sonra aktardan bitkisel şeyler kullandım 1 ay sonra bir daha baktirdigimda 1 .17 gibi bişeydi şuan tam aklımda değil ilaç etkisimi aktar mi bilmiyorum 1 ay sonra zaten hamile kalmıştım
mineirem giresun ilk gebeleigimden sonra 3 yıl eşim korundu sonra çocuk sahibi olmak istedik tekrardan 8. Ayda anca tuttu aklıma neler gelmedi gönlünuzi ferah tutun Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın
Busra333 giresun hayır hashimato hastalığı gebeliğe engel olan bir hastalık değil ben de hashimatoyum doktorum da aynı şekilde hasta ama çocuğu da var sadece ilaçlar da düzene girerse Allah ın izniyle neden olmasın cnm
Bfduam Elifdikel folikül az 2 taneydi bende, sende? Dr lara gore ilk degerinde tüp bile zordu di mi? Bana boyle dediler.
Elifdikel Bfduam 4 yumurtam toplanmıştı ama hiçbiri döllenmedi transfer olamadım Rabbimin işi sonraki ay kendiliğinden nasip etti şimdi ikinciye hamilelyim tedavisiz Allah dilerse hepsi bir bahane oluyor rabbim en kısa zamanda hayırlısını nasip eder inşallah size de
Joyfulmother giresun 1 tok olmuş daha erken en az 3 sene de kalmıyorsan doktora gidersin ben 2 senede kaldım allahtan ümit kesilmez hem internette yazılanlara bakma hepsi doğru değil.
Bfduam Elifdikel Yok ben transfer öncesi değil, tedavi öncesi rutin adetliyken alttan baktığında kaç foliküldü? Kaç sene oluyor bu amh degerin çıkalı? normalde o amh değerine göre tüp bile Dr olmaz dedi di mi?
Elifdikel Bfduam adetliyken sanırım 7 8 folikul vardı Aralık’ta bu değere bakılali 3 sene olcak tüp bebek doktorum umuluydu ama olmadı
Bfduam Elifdikel Allah diledi mi oluyor işte. 3 sene önce amh buysa dr lara göre bu degerde tüp bile zor. Bana 1 in altı için bunu demişlerdi. Kim bilir seninde nasıl moralin bozulmuştur.
birkedilianne giresun Haşimato hamileliğe engel değil. Sadece takipli hamilelik planlamanız lazım. Kardeşim haşimato hastası. Hormon değerlerini sürekli takip ediyorlar ve şuanda normale döndü değerleri. Normale dönmeden gebelik önerilmiyor bebek için.
Elifdikel Bfduam Evet 1 altı amh iyi bir değer olmuyor ama bu değerle tüp bebekle de kendiliğinden de hamile kalan çok insan var Allah’tan hiçbir zaman ümidi kesmemek gerekiyor siz tüp bebek sürecinde misiniz
Bfduam Elifdikel yok canım değilim, tüp Dr zor dedi. ben uzun ara verdim kardeş düşüncesine on küsur yıl. Ara uzadı bi hayli, Allah’ın elinde her şey gerisi.
Elifdikel Bfduam Rabbimden hayırlısı eğer bir bebek istiyorsaniz önce bir ovulasyon testi denemenizi tavsiye ederim eğer denemediyseniz