giresun ben 2 kayıp yasadim snra 2 sene korundm 6 ayda cocuk olsn dıye ugrastım olmadiğinda piskolojim boZuldu kendi dr um klomene gerek yok yumurtalarin iyi durumda stres yapma dedi onaylamadi tedaviyi tıp merkezine gittim regly 3.gününde hormon testi yaptirdim ordaki kadin dr a klomen kullanmak istedigimi belirttim hemen yaZdi ovülasyon testleri ile takip de ettim ilk ayda oldu inş sizinde olur denemenizde fayda var zararı yok ki