Seda-2 ya çok mutlu oldum şuan 🥰 size yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. Tabiki herşey önce nasip bebeğiniz ve sizde herhangi bir sorun sıkıntı yoksa önceliğiniz normal doğum olsun derim emin olun bebek çıktıktan saniye sonra hepsini unutacaksiniz 😂 rabbim şişede hayırla sağlıkla yavrunuza kavuşmayı nasip etsin inşallah 🥰🥰