Sonfeyz amin inşallah sizde hayırla sağlıkla kavuşun yavrunuza inşallah 🤗 hepsi birbirinden farklıydı büyük kızımda suyumun gelmesi ve doğum arasında 4 saat vardı. Oğlumda suyum falan gelmedi direk sancılar başladı sancinin başlamasıyla doğum arasında 6 saat vardı. Suanki bebeğimde de suyum falan gelmedi sancılarım sabah başladı gece 1 de doğum yaptım. Ama tabiki hicbirinde hemen hastaneye gitmedim sancılarım çoğalınca ya kadar bekledim. Kızımda hastaneye gitmek ve doğurmam 2.5 saat sürmüştü. Oğlumda 1.5 saat bebeğimde de 1 saat 😂😂 biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🤗