_SeymanurSevencan_ Melikecanokur mutlaka baktırmalısın. Ki bu zamana kadar nasıl istemedi doktor. O yükseldikçe bebeğin durumunu daha net görebilirsin. Ben boş gebelik geçirmişim o degerlerin takibi sonucu anladım
Melikecanokur _SeymanurSevencan_ valla ilk hamile olduğumu öğrendiğimde baktırdım ben kendim çünkü en net olduğu için. O da hiç istemedi aksine ben söylemiştim bu kdar çıktı beta diye. Direkt olumsuz konuştu o kadar üzgünüm ki
Sinem1991 Melikecanokur bende ki durumda buna benzer canim..8haftalik hamileyim dün ilk randevum vardi doktor bebek olmasi gerektiginden küçükmüş dedi nekadar küçük diye sordum 7haftalik gibi dedi.. ne olumlu ne olumsuz konustu kalp atisina bile bakmadi haftaya yine gel dedi… bende doktorumu degistircem..ilk hamileligim dünden beri piskolojik olarak mahvoldum
Melikecanokur Sinem1991 benimde ilk hamileliğim.. bana direkt doktpr hep olumsuz konuştu aşırı canım sıkkın. Rabbim hakkımızda hayırlısı versin inşallah duyarız da tabi hayırlı sağlıklı olacaksa
miniginannesi9 Melikecanokur o zaman geç döllenme olabilir, adet duzensizligi yaşıyor musunuz normalde? Benimkini hafta geç döllenmişti belki öyle bı durum vardır, ama bence bı doktor değişikliği yapin
Melikecanokur miniginannesi9 hayır adetim düzenli olur genelde en fazla 2 gün gecikme yaşarım o da normal. Doktor değişikliği yapacağım muhakkak pazartesi
bubuiledudu Ben de dün aynısını yaşadım 6+6 ydım dün bebek ve kese gelişmiş kalp atışını görmedi bile doktor haftaya cuma 7+6 da yine gel bakalım şimdi bişey demek için erken dedi inşallah kalp atışını alırız🙏🙏
Sinem1991 Melikecanokur persembe günü gitmistim ilk randevum du..bebek küçük diyince haftaya carsamba yine gel dedi