Arkadaşlar geçen hafta tekrar doktora gittim 8 hafta 5 günlüktü kalp atışı alamadı yine. İlk önce gittiğimde 7 haftalıkken hafif alıyorum geç döllenmeden olabilir demişti alttan etti sonra senin nabzın olabilir dedi sonra tekrar çağırdı Ama doktor beni 2 kere alttan muayene etti. Ve çok ısrarcıydı. İlk karnımdan baktı bebeği gösterdi, keseyi gösterdi sonra kalp alamıyorum dedi aşırı üzüldüm. Şırıngayla alalım dedi bide hemen ama hala aldırmadım bir umut 10 gün beklemek istedim ben 5. Gün bugün. Ne olur bir akıl verin dua edin. İçimden bir ses doktora güvenmemem gerektiğini söylüyor başka doktora gitmek istiyorum. Böyle aksilikler olabiliyor mu ? Ne olur dua edin.