elcindefne Ilkim_05 yarın doktoruma yazacağım pazartesi de ilk işim gitmek olacak inşallah sıkıntı olmaz
MuucizeminAnnesii Ben sağlık ocağına sormuştum illa 20. Haftada yapılacak değil ben hep sonrasında yapıyorum dedi hemşire. 21. Haftadayım 14 hazirana gün verdi . Sorun olmuyor ama yine de sorun 🙂