elcindefne Kızlar selam, 26. Haftamdayım tetanoz aşısı için geç mi kaldım? Mayıs başında yaptıracaktım yasaklar vs derken aklımdan çıktı 🤦🏻♀️
Eema elcindefne doktoruna sor cnm bana 20 haftalıkken yap demişti doktorum yaptım ben bir ay sonra da ikinci dozunu yapacağım
Masli elcindefne ben covit aşisi oldum yeni üzerinden 10 gün geçmesi gerekiyormuş aşi için onu bekliyorum
Buss1 Bende 26 haftalık oldum. Olmadım daha 28.haftaya kadar yapılıyo die biliyorum ama. Pazartesi sağlık ocağını arayıp sorucam
ecevecev21 elcindefne bende biraz geç kaldım ilk doktorum yaptırma demişti şuan ki doktorum mutlaka yaptırmalısın dedi. Bir daha ki dozu da 1 ay sonra olacağım mecburen 😊
[silindi] elcindefne 1 doz gec kaldigin icin ikinci dozdan devam edebilirler cnm pazartesi kesin git yaptir aramalarini bekleme diger asinida yaptirabilesin
byz12nur elcindefne illa ilk doz 20.haftada yapılacak diye bir şey yok iki dozun da 32. haftaya kadar yapılması gerekiyor diye biliyorum aile hekimim öyle söylemişti ama siz yinede doktorunuza danışın
gullcannn elcindefne Sıkıntı olmaz canım merak etme. Bazi sağlık ocakları 24 ve sonrası ilk doz yapiyor zaten. Ben ilk dozumu 24+6 da 2. Dozu 29+3 ’te olmustum.
Ilkim_05 Bende 18. Haftamdayim aramadi lar diye saglikocağına gittim hemşire 21. Haftada cagiracağım dedi, sende hemen bi git canim bilgi al en azindan ona göre vurunursun 🌸
elcindefne Ilkim_05 yarın doktoruma yazacağım pazartesi de ilk işim gitmek olacak inşallah sıkıntı olmaz