ebrarecem 37de sezaryen olacağım. Geldi gelecek bebek kafası çok aşağıya inmiş normal istemiyorum 38 de alacaktı doktor ama 37de karar kıldık. Bebeğe annenin sağlık durumuna göre önce yada sonra alınabiliyor. Risk yoksa 38 de alınıyor.