HilalAkysn ağrılar sızılarla bogusuyorum valla nefes bile zor alıyorum dün gece uykumda ağlamışım hep kalcam kalcam diye çok zor geçiyor bu şimdide 3 4 gündür vajende baskı ağrı var ayaktayken yürürken çok fenayım haftaya kontrol var bakalım 33 olduk hayırlı doğumlar hepimize haftaya son eksikleri de tamamlayacagim çantam vs eksikler var daha