Seda-34 HilalAkysn evet heyecan dorukta🙈tam olarak kaç hafta kaç günlüksünüz. Doüumunuz ne şekilde olacak belli mi? Çatı muayenesi oldunuz mu. Hem çok heyecanlıyım hem de ne zaman ve ne şekilde doğuracağımı çok merak ediyorum🙈🤗
Gamzeee89 HilalAkysn 17 hazirana gün aldık doktorumla tam 38 haftalık oluyorum sırt ağrılarım felaket arttı gece uyuyamıyorum biran önce zaman geçse de sağ salim bebeğimi kucağıma alsam diye dua ediyorum
eilik HilalAkysn Heyecanla doğuracağım günü bekliyorum. Çok ağırlaştım ve sürekli aşağı doğru baskı hissediyorum. Her şeyimiz hazır çok şükür 🙏🏻 Sağlıkla gelsinler inşAllah 🌸🥰
vasili21 Seda-34 ben de merakla bekliyorum doğum şeklimi 🤭 38 de çatı bakıcaz dedi dr um. Her hafta gidiyoruz artık kontrole. Hayırlısı bakalım.
Hilalylmz58 Gamzeee89 hayirli saglikla alin kucaginiza isallah bende 34 haftamdayim doktr 38 jaftada aliriz demsti buda hazranin 17 si 18 zine geliyor :) ayniyiz
Ceylan344449 Gamzeee89 sezeryan la mı doğum yapacaksınız bide bebeğiniz erkek mi bende sırt ağrısından ne yata biliyorum nede iş falan yapabiliyorum doktora haftaya gidip en erken tarihte doğurmak istiyorum ins 🤲
Momsalpzey 3 haziranda gelicek inşallah minik 37 haftadayız şimdi kilomuzda 3100 g olmuş normal mi acaba ?
gulsen-1 Momsalpzey gayet normal bence 36 haftada 3.300 dü hazıranın 1 sogum tarıhı verdı doktorumuz sabırsız bır sekılde beklıyoruz 3.sezeryan bakalım neşer beklıyor bizleri ❤️
Ahsnim21omrm Momsalpzey Bende bugün gittim hastaneye normalde son adet tarihine göre 33+3 haftaligim ama ultrasonda 32+5 çıktı ve bebeğin kilosu 2 kilo iyimi sizce ya
Hellolo Tam 36 hafta ama ultrasonda ilerde vajina kemiklerim çok ağrıyor hazırlıklar tamam ilk doğum ve sezeryan istiyorum normali kaldıramayacağımı düşünüyorum 🤷🏻♀️Henüz doktorumla konuşmadık
Serpil-3 HilalAkysn sabırla bekliyoruz son 36 gün ama daha erkende olabilir çünkü sezaryen olacağım bakalım bi daha ki kontrolde gün alacam artık taşıyamıyorum yürümekte zorlanıyorum hayırlısı bakalım
HilalAkysn @Seda-34 36+1 olduk bugün. son 2 hafta önce normal doğum pozisyonunda idi salı kontrolüm var bakalım. Çatı muayenesi henüz olmadım ve son 27 gün ☺️🥳
HilalAkysn @ozgeyuceturk yaa benim de artan mide bulantı ve istifra sıkıntılarım var ve tabi artan ağrılar 🥴
ozgeyuceturk HilalAkysn Genel de mide bulantısı kusma için son ay da doğuma hazırlık yapıyo vücut derler ama bilemem tabi 😊
Esraorucc Bizde 35+6 olduk haziran 14-20 arası alabiliriz dedi doktorum.. zorunlu sezeryan olcam 😌 inşallah hepimiz sağ salim kavuşuruz bebişlerimize😍 Sizlerde de yalancı sancılar başladı mı??
Gamzeee89 HilalAkysn aynen felaket özellikle yürüdüğüm zaman yada fazla iş yaptığım zaman özellikle geceleri hep ağrıyo 😓
Sonfeyz Son 20 gün… Asagida basinin oldugu yerde fena baskı var ve sizlama igne batmasi gibi bir his… Sağlıkla gelsinler insallah. Eğilmek dogrulmak cok zorlasti. Hamileligim de cok yorucu geciyor insallah doğumum kolay olur.