zynep24 detaylıdan beri bi hafta geri gelmiş benim bebeğimin de evet bana da sıkışmış dedi ondan da kafası öyle duruyor olabilir dedi üzülme canım zaten olsada kötü bişey değil o düzelir benim doktorum dünyanın en pimpirikli doktoru çok kötü olsa bana derdi zaten