E-Y Bende istiyorum isimli hastane çıkışı yastık falan ama yurtdışında yaşıyorum burda bulamadım 😔 önereceğiniz site sayfa varsa çok iyi olur 🙏
karamelito Busbushatun iyi akşamlar, bende tuğbakuğu sayfasından yaptırmak istiyorum. Baskıları çok hoşuma gitti ve modern dizaynları var. Yıkadıkça solma yapacak gibi mi peki,siz memnun kaldınız mı?
Busbushatun karamelito bn cok soft sade bı renk ve model yaptırmıstım solma fılan olmadı zaten hastane cıkısı yıkıcagınız en fazla 4 kez olsun cok cabuk kuculucek oyuzden soeun olmaz gayet kalıtelı organık kumaşları
Mihribancglr Cigdem175 wabisabi den yaptırdım geldi battaniyesi biraz ince ama onun dışında herşey iyiydi 🐣
badeilemerve Cigdem175 hayırlı olsun 🌸 10 lü hastane çıkışı artı yastık 280 tl isteğe göre azalttikca ya da daha farklı şeyler istedikçe fiyat ona göre değişiyor 😊
SeydanurBK Cigdem175 nibesababy diye bir sayfa var işlemeli hastane çıkışları yapıyor çok güzel. Ben 380 liraya 10lu hastane çıkışı yaptırdım. Çok güzel ve şık duruyor 😍
kbr_93 Cigdem175 hiç gerekli bulmadığım bana hoş gelmeyen bişi o yüzden yaptırmıcam normal hastane çıkışı aldık unisex bej bi renk bence yeterli
ayseeeeeeee Nehirimmm06 çok güzel görünüyor 😍üzerinde görmek nasip olsun inşallah😊hangi sayfa ve ne kadara yaptırıyorsunuz?
Nehirimmm06 ayseeeeeeee teşekkür ederim nakissepetii instagramdan yaptırdım bu gördükleriniz 130 TL eldiveni bonesi var arkadaşım yaptırmıştı çok beğendim bende sipariş verdim
Ecemyldrm BgmEymn bende madrebebekten sipariş verdim 13lü takım harika geldi merak etme seninki de güzel gelecektir mutlaka kalitesi çok iyş
BgmEymn Ecemyldrm https://www.hizliresim.com/jy4mmbg Siparişimizi kargoya verdiler, Çok güzel görünüyor umarım göründüğü gibi gelir 😍
milena11 Cigdem175 nakışlı yaptırdım ben betüşün hediyelikleri sayfasında çok kaliteli kesinlikle öneriyorum