Cigdem175 İsimli hastane çıkışı yaptıran,anne adayları.. İnstagram da hangi sayfa dan aldınız?memnuniyetinizi paylaşırsanız ,hem bana hem henüz almamış anne adaylarına fikir olur ,sevgiler 🤗
Busbushatun Cigdem175 ben daha once tugbakuyudan bıde lovely days babyden yaptırmıştım bu senede bulıbaby dıye bı sayfadan yaptırdım hepsındede cok memun kaldım
Kimkibu Cigdem175 ben atölyebahar sayfasından yaptırdım hatta pike takımıda yaptırdım çokta güzel geldi çok memnun kaldım cok ilglendiler😊 nakışlı tavsiye ederim
karamelito Busbushatun iyi akşamlar, bende tuğbakuğu sayfasından yaptırmak istiyorum. Baskıları çok hoşuma gitti ve modern dizaynları var. Yıkadıkça solma yapacak gibi mi peki,siz memnun kaldınız mı?
BgmEymn Sed22-09 Bende butikbebecikten bi takım yaptırdım ama rengi çok soluk geldi bana 😢 içime sinmedi şimdi madrabebek sayfasına nakışlı olarak sipariş verdim umarım o güzel gelir 🙏🏻
minikbirprensannesi Sed22-09 Çok güzeller canım maşallah Allah kullanmayı nasip etsin fiyatı neydi bu ürünlerin ☺️
Sed22-09 BgmEymn aaa öylemi benimki gayet güzel geldi aslında, üzüldüm gerçekten yıkadım ben birde sorun çıkmadı çok şükür keşke sayfaya mesaj atıp söyleseydiniz
Ecemyldrm BgmEymn bende madrebebekten sipariş verdim 13lü takım harika geldi merak etme seninki de güzel gelecektir mutlaka kalitesi çok iyş
Rabis01 BgmEymn fotograf cekerken rengi net ciplak gozle bakinca aşiri solgun bende pisman oldum yaptirdigima bide buyuk yani yeni dogana uygun degil
MKrasnic https://ibb.co/mcfpkz1 Hello Baby Collection sayfasından yaptırdık, bugün nakışı bitmiş. Kısmetse yarın kargoya verip yollayacaklar ☺️ 🧿 Sağlıkla gelsin inşallah evlatlarımız 🤲🏻👼🏻
BgmEymn Sed22-09 söyledim ama çektiğimiz görüntüyle aynı olmuyor baskıdan dolayı biraz soluk vs diyip geçiştirdiler bende bir daha yazmadım becerebilirsem foto ekliyim
Medine_25 Cigdem175 Bende instagramdan hlstasarim diye bir sayfa var oraya yaptırdım çokta memnunum daha giydirmek nasip olmadı ama😊
Nehirimmm06 Cigdem175 ![[url=https://www.hizliresim.com/hsio1b8][img]https://i.hizliresim.com/hsio1b8.png[/img][/url]](https://) bunu yaptırıyorum bende oğlum için :)
ayseeeeeeee Nehirimmm06 çok güzel görünüyor 😍üzerinde görmek nasip olsun inşallah😊hangi sayfa ve ne kadara yaptırıyorsunuz?