lentil hanzadeee bende 11.haftada gittiğimde yüzde 80 koz demişti bakalm haftaya cuma 15+4 olmuş olacak ozmn gdeceğim kesinleşir galiba. Bu arada kızlar göbekler ne alemde. Ben 14+4 oldum artık ben buradayım diyor. Hatta bgn öğrencilerim bile farketti hamile misiniz diye sordular 🙈 sizlerinde ben burdaym diyor mu artık
M-l-k lentil bende 13+1 deyim bebiş ben burdayım diyor resmen alt taraftan başlayan bir göbek var şişkinlik dediler geçer dediler öyle olmadı ilk günden beri bir şişkinlik hali vardı şuan bunun bebege ait bit büyüme olduguna eminim🐣
lentil arin00 aaa benmde adet tarihine göre 15 Kasım görünüyor ama 2li taramada 8kasım göründü. Ee nasılsınz göbek kilo hamileliğin etkileri
arin00 lentil hımm iyiymiş VAla göbek biraz çıktı sürekli uykum geliyor başka sıkıntı yok şükür şimdilik
Zuhallllll hanzadeee salı günü ikili test için gidicem doktora inşallah söyler cinsiyeti benim doktor biraz garantici kızımı 16. haftada söylemişti bunu erken söyler inşallah 🥰
Lacemess 14+2 haftalık hamileyim doktor 3 gün önce oğlum olacağını söyledi 🌸 2 li tarama yaptırdım sonuç normal sınırda dedi bişey anlamadım bebeğim 4-5 gün geriden geliyor sanırım geç yumurtlama doğum tarihim henüz belli değil
Mavi34 lentil ben ilk haftalarda tüp bebekte kullanılan ilaçların etkisi galiba 4 kilo aldım çok hızlıca ama bebekten değildi o daha keseyi görmeden aldım 4 kiloyu. 14. Haftamdayım kese gördükten sonrası 1 kilo kadar aldim
ayse29 14+1im dun gittim doktora.kiz gibi ama emin degilim dedi.kordon varmis ve bacaklarini kapamis😂 hayirlisi ve sagliklisi insallah hepimize 🤲
muallimehanimmom5 hanzadeee 12+5 im nasipse kasımın 29-30 gibi bir tarih verildi 😇 salı günü ikili taramada cinsiyet tahmini yapmadı 🙃 heyecanla bekliyoruz😎 rabbim hepimize bebeklerimizi sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin 🥰