Senaduyar Arkadaşlar şeker yüklemesi yaptıranlar var mi yaptıranlar ne kadara yaptırdılar zor mu oluyor kolay mı 🥰
Yelizkrnz Senaduyar ben hic zorlanmadim ama ozelde yaptirmistim sekerli gazoz gibi tadi var ama devlet hastanesinde yaptiran bir kac arkadasim cok kotu olmuslar icememisler hatta tekrarlatmislar tadini cok farkli anlatmislardi ben ilk oglumda 2 sene once 50-60 tl yaptirmistim suan ne kadar bilmiyorum ama simdi gene hamileyim gene yaptircam
Melikeelanur Senaduyar bugün yaptırdım devlette 50gr elmalı gazoz zaten kan verdim içtim bı saat sonra tekrar kan verdim
okunmusciklet Senaduyar sağlık ocaklarında yaptırabilirsin eczaneden alıyorsun eşim 7 8 lira gibi fiyata almıştı
korkmazkubra Senaduyar benim.saglik ocağında takibimde yapıldı bana tadı asidi kaçmış gazoz gibi geldi sadece 10.tl eczaneden icecegi aldım.
Menekseyorulmaz Yelizkrnz merhaba 🤗 Hangi devlet ? Bende devlette yaptırdım o testi hastane yakın diye ama sizin dediğiniz gibi berbat değildi tam aksine sizin anlattığınız gibi tatlı idi 🤣😍 glukoz verdiler cola kutusunda dışı yeşil renk 75 mg🌺🌺
minikbirkiz Ben bugün yaptırdım özelde, hemogram, tsh, idrar tahlili ve şeker yükleme testlerine 65 lira ödedim
Selly Bende devlet hastanesinde yaptırdım , eczaneden 10₺ ye şekeri aldım 75 Gr lik diğer test ücretsizdi. Tadı özelde ve devlette neden farklı olsun onu anlamadım bende bünye meselesi. Şekerli şeyleri hic sevmediigm için son saat çok zorlandım ama kusmamak daha iyi
canserko Valla beni ebem saglık ocagından aradı şu tarihte gel şeker yüklemesi olucaksın diys . Kaç mg ise eczaneden aldırdı, küçük plastik şişede şerbet içiyorsun bildiğin . Ertesi günde sonucumu aldım ücret ödemeden.
Yelizkrnz Menekseyorulmaz valla canim ben duydugmu soyledim benide cok korkuttular devlette soyle felan diye o yuzden ozelde yaptirmistim bundan 2 bucuk sene once felan
BuseVV Senaduyar ben bu hafta sağlık ocağında yaptırdım. Eczaneden 75 gr glikoz (10lira) aldım. Çilek aromalıydı rahat içtim. Önceki günden alın. Sabah en erken saatte aç gidin çünkü 3 kez kan veriyorsunuz.
Minigim-ben Senaduyar merhaba canim, ben özelde 55 TL ye yaptırdım ki yaptırması kan vermesi dışında sıkıntısız. Önce aç karnına kan veriyorsun hemen ardına şekerli bir limonata içiyorsun. Bence tadi cok guzel🤭. Sonra 1 saat sonra ve 2 saat sonra olmak üzere 2 saat kan veriyorsun bu kadar. Benim yaptırdığım 75 ml di
Senaduyar Minigim-ben insallah tadı bizde de aynı olur özele gidiyorum bende istemsizce bi korku var işte 🥰
Menekseyorulmaz Senaduyar merhaba 🤗 size detaylı anlatıyorum güzel anne 🌺 pür dikkat bana odaklanın 🤣🤣 şimdi devlette para alınmıyor. Ve herşeyi hastaneden veriyorlar . Yemek içmek yok aç karnına gidiyorsunuz asla su bile icmiyorsunuz. Gittiğinizde direk kan alacaklar . Sonra size glikozu verip hemen için diyorlar içince gene kan alıyorlar 1 saat bekliyorsunuz sonra tekrar kan alıyorlar ( kan alma aralarında da yemek içmek yasak..) toplamda 3 tüp alıyorlar . ( Hastaneye göre degisebilir.) Ve yiyip icebiliyorsunuz sonra . Ben sonuçlarımi yaptırdığım gün aldım
Gamzeramzn Bende özelde 80 tl ye yaptırdım sağlık ocağıma sorduğumda biz yapmıyoruz dediler . Aç karnına ve 1 er saat arayla parmağımdan ölçüm yaptılar
Elif-Beyaz Senaduyar ben yaptırdım. Zor bir şey değil sağlık ocağında kutu kola gibi bir şey içiyorsun . Ama o gün biraz miden kötü oluyor. Yani o gün yola falan çıkma ( nitekim ben bilmediğimden öyle yaptım geri dönmek zorunda kaldım ) yat dinlen yani yoksa bir sıkıntı yok
Yelizkrnz Senaduyar yok ya o kadarda zor degil bence ama herkesin bunyesine gore degisiyor canim bu ya banada hep zor dediler yok kusuyormussun felan bende olmadi hic