Rabisasell ben 2 tane alt üst düğmeli pijama takımı aldım trendyol milladan çokta güzeller ya uyguna aldım bide birtanede sabahlıklı gecelik aldım loğusa takımı olarak oda resim falan çekiniriz gene her ihtimale karşı elbisede olsun dedim inşallah yakında kullanmakta nasip olur 😅