Ozlemyucesan anti_mateist65 bende yemek ve tuvalete kalkıyorum yarım saat oturayım hemen batma oluyor. Allah’ım sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah.
Pelin-1 Pammuk batmalar olmasi normal benim hala oluyor rahim buyudukce olacak onemli olan gecmeyen surekli agri olmasi bicak saplanir tarzda agri olmasi bunlar tehlikeli
Glsm48 Pammuk bende aynı şekilde rahimde kanama alanım oldu şimdi 14. Haftadayım hayla devam ediyor kanama kasıklarda ağrı var , inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız 👼🏻