Pammuk çok geçmiş olsun. İçinizi rahat tutun siz sakin kalın ki bebeğiniz de iyi hissetsin. Benimde kese etrafında kanama alanım vardı çok şiddetli karın ağrısı yapıyordu. Hatta ilk hamile olduğumu bile o ağrılarla öğrenmiştim. Sabaha kadar kıvrandıran cinstendi. Bende progestan ve proluton kullandım 2 ay. Proluton apse yaptı göbekten prolutex iğne yaptım 15 gün boyunca hergün. Benim kanama alanım çok fazlaydı hemde her gittiğimde doktora kesin düşer diye konuştu benimle. Tutunmasına engel olacak yoğunluktaydı. Bi gün kahverengi ve sarı gibi bi akıntım oldu 2 kez aynı gün içinde. Ve doktorum geçmiş atmışsınız dedi. 4haftalıkken kanama alanı ve ilaç ile başlayıp yaklaşık 15 haftada bitti çok şükür. Ne kadar az ayakta kalırsanız o kadar hızlı iyileşiyor. Hiç hiç korkmayın geçer Allahın izniyle. Ama sakın ev işi yapmayın, sıcak duş almayın, sürekli uzanın. Tez vakitte iyi olun sizde inşallah, sağlıcakla kavuşun miniğinize🙏