benaslindayohum ysmn_kck17 bi de su videolardaki gbi elinin izini gorsem gobegimde cok mutlu olucam 😂
Eski9 ysmn_kck17 demekki normal bende öyle hissediyorum 1 haftadır 33 olduk sanki aşağıdan fırlayacak ağrılar vs oluyor acaba döndü mu diyorum
ysmn_kck17 Eski9 şimdi çıktım muayneden. Ayakları aşağıda olduğu için her hareketinde öyle oluyormuş . Hersy normal çıktı çok şükür.