_hamisanne canım 6cı haftamdan benimde bulantılarım başladı, ama 7ci haftaya girdiyimden çok ama çok kötü oldum, kendime gelemiyordum, kusmalar, bulantılar o kadar kötüydü ki, hıçkıra-hıçkıra ağlıyordum, ama şu an 8+6 oldum ve 3-4 gündür iyiye doğru gidiyorum, mide bulantılarım azaldı , farkına vardım ki, ne kadar aç kalırsam o kadar çok bulanıyor midem , bi de ben meyve yediğimde midem çok bulanıyor , peynir, salatalık yemeğe çalış , az-az da olsa bişeyler ye , aç kalma. İyi olucaksın inşallah 🙏❤️