_hamisanne 8 haftalık gebeyim yatağa düştüm. Mide bulantısı sürekli kusma, günde dört beş kere kusuyorum. Her saniyem mide bulantısıyla geçiyor zaten. İştahım desen yok, Sudan bile tiksiniyorum 1 haftadır ekmek ve meyve yiyorum sadece. Ama ilk üç ay sorun değilmiş bunlar öyle dedi doktorum. İlk gebeliğim, beni yargılamayın ama bazen diyorum ki niye hamile kaldım ki? Keşke kalmasaydım diyorum ağlıyorum. Ne zaman bitecek bütün bunlar? Mide bulantım bitsin istiyorum ama çok zormuş ben gebeliği böyle hayal etmemiştim çok zor geçiriyorum