nazkeve Bugün ayrıntılı ultrasonda bebeğimin diğer her şeyi sağlıklı gözükse de damak ve dudak yarıklığı saptandı. amniyosentez yaptılar genetik olarak araştırılacak. ne sigara alkol kullanırım ne akraba evliliği…çok üzgünüm sabahtan beri başına gelen var mı nedir bu hastalık tedavisi vs.
Mom789 nazkeve ben cok araştırmistim bunu cevremde kendi evladimda olmadi ama doğunca tedavi başlıyor 3 yaşına girince ameliyatla düzeltilir diye biliyorum sıkıntı stres yapma canim hemen artık cok estetikten işlemler yapılıyor tedaviler kaliteli yani doktorunu iyi araştır doğar doğmaz başlayın hayırlısıyla düzelir insallah🥰
Barbi nazkeve ben diş hekimiyim dudak damak yarıkları bizim alanımız normalde.lütfen kendinizi üzmeyin.bir kaç çeşidi var hangisi bilmiyorum sizde ki ama genel yol bebeğiniz doğduğunda ona önce aparey yapılacak beslenebilsin diye sonra aşama aşama tedavisi yapılacak.hem estetik olarak hemde fizyolojik olarak tedavisi mümkün inşallah tüm yolları güzellikle kolaylıkla katediceksiniz🙏🏻
Humanur2021 nazkeve eşimin kuzeninin çocuğu da öyle doğmuştu şuan 40 çıktıktan sonra toparlayınca dudağını ameliyatla kapattılar şuan damak kaldı sanırım onu da bi süre sonra yapacaklarmış . Üzülme Allah başka sağlık sorunu vermesin eli ayağı düzgün sağlıklı olsunda onun dışında herşeyin bi çaresi var
Lulemom Doğumda dikiyorlar diye duymuştum. Çok basit bi operasyon diyolar. Kafanıza takıp bebeğinizi de kendinizi de üzmeyin, çaresi olan şeyler bunlar. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏
Akkoyu nazkeve bende diş hekimliğinde hem ortodonti hem yarık damak dudak bölümüne bakıyordum tedavisi var merak etmeyin ☺️
Derinin-annesi Dün arkadasımın 8 aylık bebegi yarık damak amelıyatı oldu.İyi gectigini soyledi ama tam detayını bilemıyorum
Barbi nazkeve rica ederim tabi ki de insan üzülmez mi. Ama tedavisi mümkün böyle düşünün 🙏🏻 Çok geçmiş olsun
Dyg61 nazkeve bizde de var yarık dudak bizimki genetik benim çocuklarda çıkmadı ama abimde var bundan 30 yıl önce bile estetik dikiş yapmışlar sadece o bölgede kıl çıkmıyo başka şekilde belli bile olmuyo içiniz rahat olsun çok şükür tedavisi olan bi durum Allah şifasını versin kuzucugun 🌸
Elbet-birgun-kavusacagiz nazkeve hic uzulmeyin dogumda dikiyolar arkadasimin ogluda osekil dogmustu dikildi suan 10 yasinda bi sikintisi yok 🥰
Nilasyamom nazkeve korkma canım bebek biraz büyüdüğünde ameliyatla düzeltiyorlar. En azından tedavisi olan bişey sıkma canını. Şükret ve tevekkül et 🌼 Allah çaresiz dert vermesin
kaderelmci nazkeve benim amcamın oğlu da öyle doğdu yengem de akraba değil sigara alkol yok ama damak yarıklığı yoktu sadece dudak yarıklığı vardı doğduktan sonra diktiler ama sonra kızları oldu onda hiç bir sorun olmadı