Siibeell g-s-asaf ay been, nstde 80 90larda sancım çıkıyodu doktorum nasıl dayanıyosun diyodu ama bende tık yoktu, suni ile başlatacaktı bende meryem ana otunu suya koydum ondan sonra sancılarım başladı, suniye gerek kalmadan dogurdum
elifpusat g-s-asaf ilk gebeligimde nst de sancım çıktı cuma günüydü doktorum bı hafta içinde doğuma gelirsin büyük ihtimalle dedi salı günü gittim az az di üstelik ama 5 santim acilmam vardı sancım yine de aman aman değildi takı suyumu patlatilana kadar gittim doğum yaptım yani sancı çıktıysa tetikte ol ve bekle
gamzeserenn Siibeell benimde sürekli sancım çıkıyor ama bende hissetmiyorum açıklık olmadığı için suniyle de başlatmıyor doktorum 40 haftalık olduk artık beklemek çok yorucu.. Meryem ana otunu şuan koysam suya faydası olur mu aceba ille doğumun mu başlaması lazım ki
5432 Siibeell bende oğluma hamileyken Meryem Ana otunu getirttim kullanmak için ama kısmet olmadı iki oğlumda sezaryen doğdu.
Siibeell gamzeserenn valla ben her türlü suniyi yicem nasıl bari otu koyuyumda faydası olur belki demiştim doltorumdan 1 gün müsade istedim eve geldim otu suya koydum ot açıldıkca belimden geldi sancı, gecesine dogum yaptım bana faydası olmuştu açıkcası
g-s-asaf gamzeserenn kimi kadinlar hissetmiyormus açıklık oluyormus ben 38+2henuz muayne olmak istemedim kendi sancim gelin e gelmk istyrm dedim
g-s-asaf Siibeell aaa gercekren mi bende deneym ozmn aciklik olamdanda fayda ediyrsa aciklik olduktan sonra koyuluyor diye biliyordum
gamzeserenn Siibeell Şuan aynı düşüncedeyim ve bi umut oldun hemen denemeyi düşünüyorum 😅 nasıl yapıyoruz peki
Gokcenuroztan Siibeell otu suya koyunca hangi sureleri okudun birde illa doğuran kişinin mi okuması gerek yoksa başkası da okusa oluyor mu
Siibeell g-s-asaf normalde evet sizin bildiginiz gibi ama ben artık nolursa olsun diyerek koydum suya suni ile her türlü dogum olacaktı nasılsa
Asyavera elifpusat ya benimde nst de sancılarım çıkıyor düzenli 80e hatta 120 bile gördüm ama dayanabileceğim bir ağrıydı karşılayabiliyordum acaba ne zaman olur doğum 38+1 olduk bel ve kasık ağrılarımda başladı zaten bebek çokkk aşağıda acayip baskı ve batma oluyor
elifpusat Asyavera cnm bnm kızım 38 oğlum 39 haftalık Ken doğdu her dogumda bir olmuyo bazen sancin geliyordur farkında olmuyosundur adet sancısı gibi kasıklarına ara ara vuruyosa otururken rahatsız olup sürekli dolanma isteği geliyorsa iç çamaşırın da normal den daha çok nemleniyosa bilki sancın var ilk cocugunmu
gamzeserenn g-s-asaf çok korkucak bişey yok rahat olun önyargılı gitmeyin çok kısa sürüyor illaki acı oluyor ama saniyelik işlem bitince oda bitiyor
g-s-asaf Gokcenuroztan yasin ayetelkursi ihlas felak nas fatiha süreleri baskasi ypsada oluyor ama kendiniz yapsaniz daha etkili
Siibeell Gokcenuroztan meryem suresini ayetel kursi ve eşimin bildigi tüm sureler, ben kendim okumadım eşime okuttum ama size niyet edio başkasıda okuyabiliyomuş, bazısı sudan içilmesi gerekiyo diyo bazısı gerek yok diyo, ben bi kaç yudum içmiştim