Gokcenuroztan Kızlar merhaba 38 haftalığım ahududu yaprağı çayı kulananlar var mı ya da böğürtlen çayı doğumu kolaylaştırdığını ve başlattığını duydum doktorların da tavsiyesiyle ne diyorsunuz ?
BTSG04 Gokcenuroztan 38 den sonra içilmesi banada bir arkadaşım tarafından tavsiye edildi ama 39+4 haftalık oldum daha başlamadım 🙈 açılmayı hızlandırdığını söyledi
Diilruba Gokcenuroztan ahududu yaprağı ve adaçayı önerdiler banada ama 37 de başlamayı düşünüyorum günde 2 fincan özellikle adaçayı 2 fincanda fazla tüketilirse tetikliyor diye duydum
Ebrumihrimah Gokcenuroztan 37 haftaligim doktoruma sordum ona göre alayım son zamanlar içeyim diye kesinlikle önermiyorum dedi 😌
Zeyneptekin Bende 35. Haftadayim caylar hazir evde bende sizi takibe alayim tecrübelerinizden faydalanayim unutmayin buraya yazin ama 😄 Gokcenuroztan
BTSG04 Gokcenuroztan biz karantinadaydık diye ne pilates ne hurma nede bu çaya başlayamadım bugün hepsine başlama kararı aldım. Hatta akşam çay sefasında eşim normal çay içerken ben ahududu yaprağı içececğim 😅
Ebrumihrimah BTSG04 rahimi kasiyormus ha suni sancı ha o çay suni sancı çekmek istiyorsan hastaneye gel çayla uğraşma dedi 😂 Çay tarzı şeyleri önermiyorum diyince hurma yiyorum plates topunda hareketler yapıyorum
BTSG04 Ebrumihrimah hmm anladım bunu ilk kez duydum. Benim arkadaşım bu çayı içti 2 bardak bir iki saatte doğurdu açılma hızlandığını söyledi 🤷🏻♀️
BTSG04 Asya61 doktoruma sormadım ama aldığım paketin üzerindede 37-38 haftadan sonra günde 2 bardak içilebilir diyor
BTSG04 Gokcenuroztan içiyorum şuan 7 tanede hurma yedim 😅 benim Sat a göre pazartesi doğum 2 hafta önce 2 düzensiz sancı çoktı açılma yok dedi doktor. Senin durum ne?
Gokcenuroztan BTSG04 vallaha yavrum ben 3 füncan içtim yarım saat oldu benimde lekenmem olmuştu parmak ucu kadar açılman var demişti 😂 yalnız çok çişim geliyor 😂😂