Yaprakdokumusever Beklemek ne zormuş. Her gün konuşarak ikna etmeye çalışıyorum. Bugün doğmak için çok güzel bi tarihti oysaki 😅 21.05.21 hayal oldu 😂
SudeSelennnn Yaprakdokumusever aynen öyle bende konuşuyorum her gün hadi bugün gel diye ama gelmek istemiyo galiba. Akışına bıraktık bakalım son 7 gün 😇
biblolu25 Yaprakdokumusever bende de son 13 🧿🧿💞 gel annecim gel gel diye çagırıyorum ama kime diyorum 🐥🧿💞
Danlacan Yaprakdokumusever doğuramayan bir ikimiz kaldık sanırım 😂 son 4 ama hiç belirti yok hala 🥲 21.21 benim içinde hayal oldu (hem ikizler Burcu olmaması için son sansımdı hemde bu güzel tarihi kaçırdık 🥲😂😁) başaramadık 😂
Minik1bey Yaprakdokumusever bizimde son 13 geçen haftaya kadar hep sancım çıkardı nstde bu hafta o bile yoktu 😂 açılma falanda yok bekliyoruz öyle 🤷🏼♀️ Ne zaman gelcek bakalım 🤩
Yaprakdokumusever SudeSelennnn En beklenmedik zamanda gelirler tıpkı yemek yiycemiz zaman uyandıkları gibi 😂
semrakin_16 Bnm de son 14 gun. Son 15 gündür sancilar girip çıkıyor hergun bugun kesin gelio diye diye 40 haftayı dolduracak sanirim😅
Yaprakdokumusever Danlacan 2.ye artık güzel bi tarih tuttururuz inşallah bunlardan geçti 😆 ikizler hiç istemiyodum 🥲
Elisa96 Danlacan benimde son 1 gün kaldı ama hala gelmiyo bende hiç istemiyodum ikizler burcu olmasını 😌🌸
Yaprakdokumusever Minik1bey Hiç beklenmedik bi anda 😅 benim bu sabahtan beri kasıklarım ağrıyo bebek toplanmış ama ne su ne nişan var 🥴
ebrarliya22 Aynı durumdayım son 14 hergün konuşuyorum gel diye ama hiç sancım yok ne yazık ki artık birde ikizler burcu 🥲😂
Danlacan Yaprakdokumusever ahaha bende hiç istemiyordum ama ördü kader ağlarını 😂 hiç şansım kalmadı kabullendim artık 🥺 sağlıkla doğsunlar insallah🙏🏾2. Yi tarihi hesaplayarak düşünürüz artık 😂🙈😬
Minik1bey Yaprakdokumusever Benm sürekli toplanıyor zaten 🤦🏼♀️ Çatı muayenesinden sonra nişan gelir diyolardı hep bende bi heycanla bekliyom gelcek diye 2 gündür nişanda yok dediğin gbii 😂😂 son güne kadar inatla beklicek anlaşılan 😂😂
seyram Yaprakdokumusever ikizler burcu olarak çok sabırsız bir insanım ama doğum ve doğumdan sonrası ürkütücü olduğu için böyle iyi gibi şuan için 🤕🙊