umudunannesiii senınkı düşük değil merak etme benım 24+3 de 665 di normal dedı doktorum suan 28+5 de 1200 benm kı ayıyla uyumlu ama bu dınede 1800 1900 lerı duydum kımseyle kıyaslama bunye meselesı ben 2400 dogmusum yanı genetık cocugun kılosu cok kılolu dogmadıysan bebegındende bekleme saglıklı olsunlarda dogunca şişiririz 😂