teachervera umudunannesiii Yok canım öyle düşünme bebeğim haftalık gelişimi farklı oluyor. 27 de gittim 4 gün önde çıktı 28 de gittim gününde çıktı. 16 da 2 hafta önde idi 17 de gününde dedi
Cennet-polat belisslinaa olur olur haftasına göre gidiyormuş çok takip stres yapmayın büyüyor bebisler tekmeleri faln kendi belli ediyor baya 😁
Cennet-polat umudunannesiii ben 1kilo bekliyordum 😁😁istemsiz kilo alıyorum bu aralar ödem oluyor galiba bukdr almamam lazım çünkü abartmıyorum yeme içmeyi
Aysnn3705 umudunannesiii 26+0 da gittim kontrole 1045 Gr olmuştu şuan 28+4 olduk ay bşında gideceğiz tekrar merak ediyorum bnde kaç oldu
belisslinaa umudunannesiii hayır böyle şeyleri doktor normal dediyse Kafana takma canım kimisi iri bebek oluyor anne babası gibi sen minyonsan ya da babası minyonsa çok normal
Aysnn3705 umudunannesiii belli bi kilo aralığı vardır her hafta için seninki de o arlıktaysa doktor ondan normal demiştir hem bebekler genelde son 3 aya girince falan daha çok kilo alıyo
SongulB umudunannesiii 23+3 550 Gr herşey normal dedi kötüye yorumlama hemen çünkü çocuklar bu haftalardan sonra haftalık 100 ila 150 Gr kilo alıyor yani merak edilecek korkulacak birşey yok ☺️☺️