tugbakaragul rukiyeeefeee alo 181 den almayı denediniz mi? Orada genelde daha rahat alınıyor sistemi onlar gördüğü için.
CananAydn 2prensannesi2008 aynı durumdayım kaç doktora gittim farklı devlette. Hiç birinden memnun kalmadım kime gitcegimi şaşırdım 😏