Mavi_- estağfurullah ne demek, tabiki yaz, icini dök rahatla.
Cevap vermek istemeyen geçer postu, rahat ol sen.
Diğer topiklerini okumadım, aşılama olduğunu biliyordum ama.
Zaten ilk aşılamada tutma oranı çok düşük.
Komşuma Dr u demişti.
Muhtemelen sanada demiştir.
Ikinci veya üçüncü aşılama da tutmuştu.
Sıkma canını, yıpratma kendini, moralini bozma.