inci_34 Ftmasanli bebek kalp atışlarında sorun olabilir diyorlar acaba kaç saat suni sancıdan sonra bu ihtimal oluyro öyle olunca da mecburi sezaryene dönüyorlarmış
Gzmrt inci_34 evet bazen öyle olabiliyor bende suni sancı ile doğum yaptım benim ki gerekliliktendi bebeğin kalp atışına göre hareket etti doktor herhangi bir düşüş olsa sezeryan olabiliyormuş
senell Benim bebeğimin gelişimi yavaşmış. Böyle yavaş devam ederse suni sancılı normal doğum veya sezaryen ile alınması gerekirmiş. Gelecek hafta kontrolüm var. Doktor bana seçenek verirse hangisini seçmeliyim sizce?