esra_p Ben ilk bebeğimi suni sancıyla doğurdum 😅 Nişanım gelmişti, sabahına kontrole gitmiştim doktoruma; 5 cm açılmam olduğunu söyledi ama ikimiz de şok geçirmiştik, çünkü ben sancıya dair hiçbir şey hissetmiyordum, doktorum da nasıl olur bu kadar açılmaya sancı girmez diye şaşırmıştı :) Hemen yatışımı yaptık hastaneye, suni sancı verdiler serumla birlikte; ama ilk 4 saat öylece yattım, ne sancı hissettim ne ağrı; 7cm açılma vardı ve suyum da gelmemişti henüz🤷🏽♀️ (Doktor müdahale edip patlattı). En son doktorum sancıyı artıracağını söyledi, gırgır şamata kahkaha ile geçen 4 saatin sonunda sancıyı hissettiğimde ‘kesin beniii, ölüyoruum’ diye kıvranmaya başladım 😂 1 saat içinde doğuma alındım, 15 dakika sonra kucağımda oğlumla yürüyerek doğum odasından çıktım 🥰 Normal sancıya göre çok daha zormuş, öyle diyorlar; ama siz zaten gelip giden sancılar esnasında doğumunuzdan başka hiçbir şey düşünemiyorsunuz. Ve inanın korkulacak hiçbir şey yok, doğumdan sonra bütün ağrı sızı, sancıya dair her şey geçip gidiyor 😇 Allah kolaylık versin, sadece kendinizi hep olumluya yönlendirin, doğum elbette kolay değil ama içgüdünüze kulak verin, vücudunuz sizi hazırlıyor zaten, ona güvenin 🤗