busrabyrm97 Benimde 10+2 bugün 5.haftadan itibaren deli gibi bulantım oldu şuan çok hafif ama baş ağrısı başladı 2 gündür
Fatmakara97 busrabyrm97 benimkide 5 haftadan beri mide bulantısı çok var çıkarıyorum 9 haftalık oldum
NurCeren00 Meri1234 canım 17.haftanın içerisindeyim. Arada bir olan ufak tefek yakınmalar hariç öyle düzenli bir belirtim hiç olmadı. Midemin bulandığını hiç hatırlamam. Belirti her hamilelikte olmuyor 🤷🏼♀️
Meri1234 NurCeren00 evet sizde cok rahat gecirmissiniz o zaman. Aman sağlıklı olsunlarda önemli degil gerisi ama insan korkuyo iste 😃
Kumru_ Meri1234 Benim tuvalet kapısı aşındırma dışında pek belirtim kalmadı 🤭Mide yanmaları bulantı arada bir oluyor.
gazetecianne Meri1234 iştahsızlık mide bulantısı ve covid geçirdim hiç ilaç içmedim çok zordu o haftam ☹️
Fatmakara97 Meri1234 ben 9 oldum bugün ama mide bulantısı beni öldürüyor çıkarıyorum . İlac kullanıyorum prilam dr ama bugün unuttum içmeyi çok kötü oldum yine çıkardım
Fatmakara97 busrabyrm97 evet canım o işe yaradı prilam dr diye ilaç verdi ama dün içmeyi unuttum ondan midem bulandı çıkarım
busrabyrm97 Fatmakara97 prilam etkili oluyor aksatmayin sabah yataktan kalkmadan önce tuzlu çubuk yada leblebi yiyin mutlaka limonlu çorba ve salata da iyi geliyor
Happy71 Bizde 9+3üz şu an normal hayatıma devam ediyorum doktora gidip görmesem miniğimi inanamıcam doktorum şanslısın bebeğin seni yormuyor dedi inşallah hep böyle devam eder 🥰🙏🏻