Meri1234 Kizlar tam 10 haftalık hamileyim sizde 10 haftalikken ne belirtileri vardi nasildiniz. Ben gayet iyiyim hic belirtim yok bu beni endiselendiriyor 🙄☹🌿💜
Nry0682 Meri1234 olabilir her bünye farklı benimde olmamıstı 20 haftalıgım suan bitek gece yatarken nefes problemi yasıyorum haricinde biseyim yok.
Aslie Meri1234 Meri1234 bende 10 haftalık hamileyim. Kusmam ve bulantılarım hala geçmedi onun haricinde başka bit ağrı sızı yok. Yemek çok yiyemiyorum sizde de öylemi
AsenaOz Meri1234 aynı benimde canım 9 haftalık olduk 😍 bence şanslıyız hiçbir belirti yok bende arada sen gibi düşünüyorum hamile değil gibi
Bsradnz18 Mlhameliha aynıyız canım yarın bizde 10 haftalık olucaz ben çok halsizim sürekli uyku midem bulanmıyor ama çok kötü ağrıyor ağzımın tadı yok koku hassasiyeti hala devam
Mlhameliha Meri1234 kasık ağrım arada hafif oluyor ama mide bulantım bün içinde oluyor halsizlik yorgunluk koku hassasiyeti var
Mlhameliha Bsradnz18 bende aynıyım canım koku hassasiyeti mide bulantı uyku yorgunluk var. Bebek teki gelişimi merak ediyorum ☺️
Meri1234 Nry0682 yaa işte hic belirti olmayin bsey hissetmeyincede olmuyo yok gibi unutuyorum bazen hamile olduğumu
Bsradnz18 Mlhameliha baya büyümüşlerdir canım bende çok merak ediyorum ama 12 haftalıkken gidicem 2li teste
Mlhameliha Bsradnz18 bende sadece detaylı Utrasyona gidicem Allah sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin
Semiha_ Meri1234 bende hala bulantı kusma halsizlik koku hassasiyeti bişey yiyemiyorum doğru düzgün su bile içsem kustuğum zamanlar oluyor bu hallerim devam ediyor 6. Haftamdan beri bugün 10+1 iz ama hala bir azalma olmadı
deno1 Meri1234 4 haftalık tup bebekle hiçbir belirtim yok baslarda cok belirti yaşadım pozitif aldım birden tüm belirtiler kayboldu bende korkuyorum insallah bisey yoktur daha keseyide görmedim haftaya görecez
gulsen_0758 Bende 10+2 bende bu aralar hiç belirti yok bende korkuyorum hemen 12. Haftadan sonra ikili tarama testine gidicem
Tupanne Meri1234 demek ki kan değerlerin felan gayet iyi ☺️Hiç endişelenme bende sadece bi sabah bulantısı oluyor o da açlıktan oluyor ☺️