[silindi] Ozlemtpl hangi hastane acaba ? Benim çevremdeki hiçbir devlet hastanesi karşılamıyor da iki kere özelde vuruldum 150 tl ödedim her seferinde
Ley565381 Kızlar bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olucam maalesef. Bana kürtajdan sonra mutlaka vurulmam gerektiği söylendi. Kürtajı özel bi hastanede olucam. İğne fiyatını da 450 tl dediler iste. Ben negatifim eşimde pozitifti.
Dilan2912 Ley565381 geçmiş olsun canım . Zaten bu iğne 2. Çocuğu korumak için vuruluyor ve kürtajdan hemen sonra o iğneyi vurulman lazım . Hastaneyle konuş eczaneden alıp getirsem siz vursanız olmaz mı desen
Zehra60muhammed Ya kizlar size birşey sorucam benim bugün kan uyuşmazlığı iğnem vardı 28 haftalık olmam gerekirken 26+5 cıktı niye böyle oldu bilen varmı aranızda keyfim kaçtı gelişim geriliği felanmi
Fatmaadnz Zehra60muhammed yok canım hiç bir şekilde rahat ol bana hiç bir yan etkisi olmadı bebeğe de 💜🙏🏻 Allah’ın izniyle içini ferah tut 🙏🏻