Yaprakdokumusever siz öyle biri olmadığınız için aklınıza gelmiyordur eminim ama çok farklı insanlar :) ben eskiden o hastanede çalışıyordum bizzat tecrübe. Ama doktorlara tecrübere doğuma bebek hemşire ve doktorlarına gözünüz kapalı güvenebilirsiniz 🙏🏼