Yaprakdokumusever Yakın zamanda doğuran var mı? İlgi , alaka , refakatçi durumları nasıl? Özele gidiyorum ama gönlüm 2500₺ ödemeye hiç razı olamıyorrr 😂
Dyg61 Yaprakdokumusever galiba ücret karşılığı özel odada kalabiliyorsunuz diye biliyorum ama yanlış olmasın bir sorun isterseniz
Sahilll Yaprakdokumusever bende bu hastaneyi istiyorum çünkü benim hastanemde 2000 bin ucret istedi benim bebegimin basi falan buyuk ama devlet haataneleri sonuna kadar normal doğum diyormuş sadece ikinci gebelikte sezeryanmis napicam bilemiyorum
Emsare Zeynep kamil de ben ilk doğumumu yaptım aşırı derecede yoğun bir hastane 2016 yılı için söylüyorum ama yine yoğundur. Ablam Göztepe de yaptı aynı dönemde o çok memnun kaldı maalesef ben aynı şeyleri söyleyemeyeceğim
Yaprakdokumusever Emsare Belki şimdi pandemiden dolayı biraz daha odalar falan sakindir bilemiyorum doktorlar iyi gibiydi ama doğum muamma 🤷🏻♀️
Zeynepa04 Emsare geçen sene dogum yaptim Ocak ta çok iyiydi ve memnun kadim kotrolede gidiyorum ikinci gebeligim 23 haftalık oldum dogumada gitmeyi düşünüyorum çok desmis eskisi gbi değil
Yaprakdokumusever Dyg61 özel oda vs istemiyorum sadece tecrübeleri merak ettim 🤗 para vermek istesem özele devam edicem ama nasılsa doğucak kafasına girdim
Emsare Yaprakdokumusever odalar çok güzel odaya gelirsek o zaman da yeniydi güzeldi tv duş tuvalet buzdolabı her şey var ve temiz yalnız normal doğumda iki sezaryen de tek kişi kalınıyor. Doğumhane çok kalabalıktı sancı odasında uzun iki koğuş düşünün arada perdeler 30 kişi aynı anda sancı çekiyor orası beni çok germişti.
Yaprakdokumusever Emsare ay 30 kişiyi sancı çekerken düşününce bi gülesim geldi 🤭 tabiki özeller gibi konfor aramak olmaz 🤷🏻♀️ genelde asistanlar var dikişi falan nasıl atıyolar acaba estetik önemli 😅
Tuc @Yaprakdoku Emsare Emsare musever#15285 Yaprakdokumusever 30 kişi koğuş tipi eskide kaldı orada çalışan biri olarak söylüyorum :)
Emsare Yaprakdokumusever şehir hastanesinde doğum yapan arkadaşlarım var benim onlar kendi odalarında yaptılar tek kaldılar falan aşırı memnunlardı mesela
Yaprakdokumusever Emsare geçen burda okudum tuzla devlet hastanesi de özel gibiymiş ama hiç orda takibim yapılmadığı için çekiniyorum zeynep kamile ara sıra gitmişliğim oldu
Yaprakdokumusever Zeynepa04 Beni ebeler endişelendiriyo inşallah düzgün insanlardır ne güzel memnun kalmışsınız 🌸
Tohumcuk Merhabalar bende 36+5 haftadayım ve ilk kızımda da zeynep kamilde dogum yaptım su an da da oraya gidiyorum haftaya büyük bir ihtimal sezeryan olacağım ebeler gayet tatlı dilli şüpheniz olmasın dogumhaneler yani sancı odaları kalabalık ama saat başı ilgileniliyor sürekli tansiyon ateş ölçümü seker takibi yapılıyor ben 32 haftalikken doğum hanede kaldım 2 gece 3 gün yatışım yapıldı enfeksiyon kaynaklı yattım ben her ihtimale karşı ciger gelistirici igne oldum ve 5 hafta geçti bile yani diyeceğim güzel ilgileniyorlar..
Zeynepa04 Tohumcuk ben geçen sene gittimde doğum odalari ayrıydı sesleri geliyordu ama kişiye özel odaydi bende sezeryan olcam suan 23 +6 bakalım nasip hayırlısı olsun hangi doktora giyorsunuz
Yaprakdokumusever Tohumcuk Çok teşekkür ederim ☺️ çok soru işareti oluyo insanın aklında bi de ilk gebelik sıfır tecrübe
Yaprakdokumusever Sahilll evet benim arkadaşımın çocuğunun kalbi yavaşladığı halde sapasağlam normal doğurttular özelde olsa kesin sezaryen olmuştu