Dnz_yksr tansiyonum hep yükseklerde olduğu için canım hep 15,16 bulurdu 2 gün yatış verdiler sonra da rahim açılmasini beklediler ardından bebeğim öyle gelmek istemeyince acilen sezeryana aldılar spinal nasıl bilmiyorum ama belden uyuşma oldu anestisizi hocası belime iğne vurdu bn korktuğum için biraz ağrıdı ama.o kadar kötü değildi sonra hemem uyuşma oldu ardından 2 ,3 dakika sonra da bebegimin sesini duydum farklı güzel duygular di ,bebegimin sesini duyduktan sonra bana hararet geldi dayanamadım kalkmak istedim 🙊🙈ama.korkulacak bişey yok hiç korkma.bende hep tatlı heyecan vardı bebeğin sesini duyduktan sonra korkmaya başladım ne de olsa kolay noseu değil cidden