Nejlavrl inş doğumdan sonrada yine normal adet döngünüze dönersiniz.
aynen öyle, sanki karşılarındaki mekanik kurulumlu bir robot, duygusu, ruhu yok.
Benzer cümleler duyarım diye gitmedim bende on küsür sene ara verdim kardeş olayına.
Yaş da haliyle ilerledi, 35 i geçince Dr ların yorumu hamile kalmada sıkıntı olması.
Daha küçük yaştakilere bile böyle denince, muhtemelen banada der diye erteledim gitmeyi moralim bozulmasın diye.
Menopozdan önceki 4 yılda bile düşük hamilelik diye okumuştum, sizin dr unuz düşünsenize 2 gün olmanıza bile umutvar konuşmuş. Aradaki yorum farkını anlayın.